17.03.2014

Bir umut gerek bazen bitanem

Hayatımızda ki yenidenlere,sil baştanları en batan sıfırlanıp tekrar başlamalara neden olacak bir UMUT.
Biliyorum onun varlığıyla yaşıyorum,gözlerimi kapatıp mutlu geleceğimizi düşünüyorum.

Sende de oluyodur,bazen geçecek bu günler,bazen de hayırlısı böyleymiş,çoğu zaman vardır bunda da bir hayır cümleleri aslında hepsi de umudumuzu kaybetmediğimizin göstergesi..

Aşkım Hayat kendini sürekli değiştirmekte onu bir saniye bırakırsak bile yakalaması güçken bizim ellerimizden ayrılalı çok oldu.Bunu anladığımızdan beri koşuyoruz ki bu nafile yorulduk artık.Negatif şeyleri düşünmeyelim derken bile zihnimiz öyle bir oyun oynuor ki bizzle kaçtığımız düşünmek istedmediğimiz şeyler büyük bir enerji oluşturuyor etrafımızda.onun için bir kez teslim olalım artık koşmayı kahretmeyi bırakıp olduğumuz yerde durup dünyamızı orda kuralım bırakalım yetişmeyelim..onlar bize tur bindirirlerken unutma arkamızda olacaklar ve bu kez sıra bizde olacak!

Kader dediğin nokta budur belki de.Hepsi birer sınav yaşamak,insanları değişik olaylar içindeyken tanımak,kırılmak,üzülmek,incinmek bunların hepsini sadece biz yaşamıyruz ki..Ama yaşadıkların sayesinde olmamız gereken insan haline geliyoruz.Sınavlardan geçiyoruz belkide bizim sınavımız artık sona yaklaşıyor ben öyle hissediyorum sevgilim artık kötü günler geçip güzel günler gelecek bizim için ama şöyle bir arkama baktığımda kendi adıma çok başarılı olduğumuz söyleyemesemde  her akşamın bir sabahı var buna inanıyorum. Ve daha belki de ne zorluklar görücez bugünlere bakıp gülüp geçicez hatta keşke bu günlerde olsak bile diyeceğimiz günler gelebilir.Bize hiçbir şey altın tepside sunulmadı.biz güçlüyüz onun içindir belki sınavların zorluk şartları.ve sonra günün birinde bakmışsın ki en atlatamayız, altından kalkamayız dediğimizz sınavı bile geçmişiz.Yaşaman gerekeni sorgulamadan yaşayıp, sınavını vermişsin.Kapanmaz dediğin derin yaraların kapanmış ve sadece izi kalmış.Bitmez dediğin geceler seni esir almaktan vazgeçmiş.

İşte o zaman meydan okuma vaktimiz hayata!
Yeniden yaşamaya başlarsın ve sıkı sıkı tutunursun umuduna.
İşte bu noktada başlarmış insan olgunlaşmaya.
Yaşadığın her şey bir puzzle parçası gibidir aslında.
Sen hayatının resmini ararken, parçaları deneyerek, sık sık yanılarak, bozup yeniden yaparak bulursun sonunda.
Parçalar yerine oturur ve resim çıkar ortaya.
O zaman arkana yaslanırsın ve keyifle izlersin inşa ettiklerini.

TAMAMLANANA KADAR GEÇEN SÜRECİ İSE UNUTTURUR ORTAYA ÇIKAN RENGARENK BİR HAYAT RESMİ!!!