Bir umut gerek
bazen bitanem
Hayatımızda ki
yenidenlere,sil baştanları en batan sıfırlanıp tekrar başlamalara neden olacak
bir UMUT.
Biliyorum onun
varlığıyla yaşıyorum,gözlerimi kapatıp mutlu geleceğimizi düşünüyorum.
Sende de
oluyodur,bazen geçecek bu günler,bazen de hayırlısı böyleymiş,çoğu zaman vardır
bunda da bir hayır cümleleri aslında hepsi de umudumuzu kaybetmediğimizin
göstergesi..
Aşkım Hayat
kendini sürekli değiştirmekte onu bir saniye bırakırsak bile yakalaması güçken
bizim ellerimizden ayrılalı çok oldu.Bunu anladığımızdan beri koşuyoruz ki bu
nafile yorulduk artık.Negatif şeyleri düşünmeyelim derken bile zihnimiz öyle
bir oyun oynuor ki bizzle kaçtığımız düşünmek istedmediğimiz şeyler büyük bir
enerji oluşturuyor etrafımızda.onun için bir kez teslim olalım artık koşmayı
kahretmeyi bırakıp olduğumuz yerde durup dünyamızı orda kuralım bırakalım
yetişmeyelim..onlar bize tur bindirirlerken unutma arkamızda olacaklar ve bu
kez sıra bizde olacak!
Kader dediğin
nokta budur belki de.Hepsi birer sınav yaşamak,insanları değişik olaylar
içindeyken tanımak,kırılmak,üzülmek,incinmek bunların hepsini sadece biz
yaşamıyruz ki..Ama yaşadıkların sayesinde olmamız gereken insan haline
geliyoruz.Sınavlardan geçiyoruz belkide bizim sınavımız artık sona yaklaşıyor
ben öyle hissediyorum sevgilim artık kötü günler geçip güzel günler gelecek
bizim için ama şöyle bir arkama baktığımda kendi adıma çok başarılı olduğumuz
söyleyemesemde her akşamın bir sabahı
var buna inanıyorum. Ve daha belki de ne zorluklar görücez bugünlere bakıp
gülüp geçicez hatta keşke bu günlerde olsak bile diyeceğimiz günler
gelebilir.Bize hiçbir şey altın tepside sunulmadı.biz güçlüyüz onun içindir
belki sınavların zorluk şartları.ve sonra günün birinde bakmışsın ki en
atlatamayız, altından kalkamayız dediğimizz sınavı bile geçmişiz.Yaşaman
gerekeni sorgulamadan yaşayıp, sınavını vermişsin.Kapanmaz dediğin derin
yaraların kapanmış ve sadece izi kalmış.Bitmez dediğin geceler seni esir
almaktan vazgeçmiş.
İşte o zaman
meydan okuma vaktimiz hayata!
Yeniden yaşamaya
başlarsın ve sıkı sıkı tutunursun umuduna.
İşte bu noktada
başlarmış insan olgunlaşmaya.
Yaşadığın her şey
bir puzzle parçası gibidir aslında.
Sen hayatının
resmini ararken, parçaları deneyerek, sık sık yanılarak, bozup yeniden yaparak
bulursun sonunda.
Parçalar yerine
oturur ve resim çıkar ortaya.
O zaman arkana
yaslanırsın ve keyifle izlersin inşa ettiklerini.
TAMAMLANANA KADAR
GEÇEN SÜRECİ İSE UNUTTURUR ORTAYA ÇIKAN RENGARENK BİR HAYAT RESMİ!!!
