Bu tatlı minnoş krem ile internetten sürekli alışveriş yaptığım site sayesinde tanıştım güzel bir indirime girmişti hemen aldım denedim 2.kutuyuda sipariş ettim ama yarısını kullanıp sıkıldığımı farkettim:)Ürün markası DDF olunca tabi insan böyle mucizeler felan bekliyo ama öyle değil tabiki zaten üründe öyle birşey vaadetmiyor. Naif erken cilt yaşında alan orta yaştan önce kullanılabilen normal bir göz kremi evet nemlendirme özelliği güzel ama gün boyunca değil tabiki:) ilk sürdükten sonra cilt kremi emene kadar böyle bir ferahlık sağlıyor o kadar..Marka Olgun ciltler için demiş olsada bence o kadar yeterli bir ürün değil.
İlk göz kremine başlayacaklar için iyi bir marka olsun diye dünüyorsanız fiyat araştırmasını iyi yapın çok farklı fiyatlarla karşılaşabilirsiniz.. 45-55 tl civarında kendileri 2 yıldır önce 14gr olan deneme boyunu almanızı tavsiye ederim
