18.07.2016

La Roche Posay Cicaplast Baume b5 - Bence Roza Kremi:)

      Bir krem düşünün ki herbişeye iyi gelen:) çok hassas bir cilt yapım olduğu için ara sıra çinko içerikli bir krem kullanarak yatıştırmaya çalışıyordum.Ama onun yogurt gibi ağır yapısı 2 gün bembeyaz bir suratla dolaşmama sebep oluyordu. Daha sonra Ciciplast ile tanıştım ilk kutusunu bitirip ikinci kutuyu alınca yazmaya karar verdim çünkü herkes gibi yeni bir ürüne cilt alışıp daha sonra hemen eskiye dönmeye başlıor:( ilk sürdüğümde kremleri mucizevi geliyor daha sonralar hiç bir etki göremiyorum.
 ilk kutuyu önce yüzüme sabah yıkadıktan sonra sürmeye başladım.Rosacea kaynaklı sıcak basmalarını alıp yüzümü serinletti daha sonra kızarıklıklarımda ciddi azalmalar oldu cildim nem bakımından desteklendikçe daha az pul pul dökülmeler ve hassasiyetler oluşmaya başladı. 2 çeşiti var losyon ve baume şeklinde..İçerisindeki çinko,bakır ve manganez cilt dokusunu yatıştırıcı özelliği var böylece daha sağlam,dış etkilere karşı kendini koruyabilen gün boyunca nemi yüzümde hissettiğim bir yapısal değişimsöz konusu oldu.

Bepantholün ve Madecassol'ün ağır yapısından sıkılanlar için sivilce ve yara izleri için, çok kuru ciltler hatta tahriş olmuş ciltler, kronik Rosacea ( Roza) teşhisi konmuş ciltler,kızaran,yanan güneş alerjisi olan ciltler toplanın:)

hem fiyat olarak o kadar uygun ki ben 17tl civarına almıştım:)

1.07.2016

Los Ojo ayakkabı siparişlerim.. Kokulu ayakkabılarım



     Kıştan çıktıktan sonra o rahat bot ve çizmelerin ardından birden stilettolara geçmek kolay olmuyor tabi. Birde benim gibi ayak numaranız yazın bir beden büyüyorsa rahat ayakkabı bulmak gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Bu yüzden her sene yaz aylarında bir sürü ayakkabı alıp seneye tekrar giymek istemem. Ofiste yüksek topukluları tercih ederken evden işe gidip gelirken hep spor ayakkabı tercih edenlerdenim:)

   Los Ojo 'yu keşfettikten sonra hem kalıpların rahatlığı hemde çeşit çeşit o desenler beni benden aldı. 3 topuk boyu var ortalama sitede(babetleri saymazsak boyu  gereği kendileriyle hiç ilgilenmedim:) stilettolar klasik boy,platformlu olanlar ve birde topul boyu 3-4cm aralığında alçak topuklu (ki bunların rahatlığı beni bitiriyor) evet stilettoların hangi marka olursa olsun kendine özgü rahatsızlığını saymazsak hepsi için on numara diyebilirim hatta platformları ofiste giydikten sonra çıkıştada eve kadar yürüdüm desem!!!

  Sipariş verdikten sonraki gün kargo ile ilgili birşey yazmayınca dayanamadım şikayet oluşturdum hemen dönüş yaptılar ertesi gün elimdeydi ürünler:)

  Veee asıl bomba şekerli sakız gibi kokmaları odamda açtığım an her yeri tatlı kokuları sardı:) Giymek için her çıkardığımda şekerleniyorummm! Tabi burnunuza hemen Vivienne Westwood Melissa'lar gelmesin:)

   İndirim varken kaçırılmayacak ürünler bence ve inanın bana tarz!

burdan ulaşabilirsiniz bu şekerli sakız kokulu cicileree!!