Kıştan çıktıktan sonra o rahat bot ve çizmelerin ardından birden stilettolara geçmek kolay olmuyor tabi. Birde benim gibi ayak numaranız yazın bir beden büyüyorsa rahat ayakkabı bulmak gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Bu yüzden her sene yaz aylarında bir sürü ayakkabı alıp seneye tekrar giymek istemem. Ofiste yüksek topukluları tercih ederken evden işe gidip gelirken hep spor ayakkabı tercih edenlerdenim:)
Los Ojo 'yu keşfettikten sonra hem kalıpların rahatlığı hemde çeşit çeşit o desenler beni benden aldı. 3 topuk boyu var ortalama sitede(babetleri saymazsak boyu gereği kendileriyle hiç ilgilenmedim:) stilettolar klasik boy,platformlu olanlar ve birde topul boyu 3-4cm aralığında alçak topuklu (ki bunların rahatlığı beni bitiriyor) evet stilettoların hangi marka olursa olsun kendine özgü rahatsızlığını saymazsak hepsi için on numara diyebilirim hatta platformları ofiste giydikten sonra çıkıştada eve kadar yürüdüm desem!!!
Sipariş verdikten sonraki gün kargo ile ilgili birşey yazmayınca dayanamadım şikayet oluşturdum hemen dönüş yaptılar ertesi gün elimdeydi ürünler:)
Veee asıl bomba şekerli sakız gibi kokmaları odamda açtığım an her yeri tatlı kokuları sardı:) Giymek için her çıkardığımda şekerleniyorummm! Tabi burnunuza hemen Vivienne Westwood Melissa'lar gelmesin:)
İndirim varken kaçırılmayacak ürünler bence ve inanın bana tarz!
burdan ulaşabilirsiniz bu şekerli sakız kokulu cicileree!!