
İki aydır kullanıp aşığı olduğum eyeliner!!! Arkadaş tavsiyesi ile duyup hazır indirim de varken alıp deneyeyim dediğim ilk başta ön yargı ile yaklaşıp sonra onsuz bir ömür geçiremem dediğim jel eyelinerımm:)
Doğrusunu söylemek gerekirse tarzı farklı ve fırça ile sürüldüğü için insanda acaba ben yapabilir miyim hissi uyandırıyor. Minicik cam kutusuna özel fırçasını daldırıp gözünüze uyguluyorsunuz aslında jelden daha katıca olan formu göz üzerinde manevrayı kolaylaştırarak ister ince ister kalın çizgi çekmenize olanak sağlıyor.
Kalıcılığı konusunda şunu belirtmeliyim ki; düşük bir göz kapağına sahip biri olarak ne sürersem süreyim 2 saat içinde ya akar yada dağılır jel eyeliner ile sabah 7 den akşama kadar mat görüntüsünü ve kalıcılığını koruyorr vee ben şokkk ilk günler:) Max 17 saat gözümde tutabildim ve bu zamana kadar gerçekten herhangi bir akma veya dağılma yaşamadım.
Eyeliner sürmeden önce göz kapağıma ten rengi sıkıştırılmış pudra uyguluyorum.Bu hem eyeliner'ın kalıcılığını arttırıyor hem de ter den kaynaklı akmaları önlüyor..
Fiyatı uzun süre kullanıldığı göze alınırsa gerçekten çok uygum hele indirimdeyken kaçırmayın!!!
dibini görür, bitince kesinlikle tekrar alırım:)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder