Neyse ilk çıkış nedeni büyük ihtimalle bende de olduğu gibi duygusal bir iç üzüntü çünkü bu illet sadece psikolojiden besleniyor biraz üzgün ol biraz canın sıkılsın yada deli gibi sinirlen hemen başlar...kaşıntı ve kızarıklık aniden yüzde meydana gelen yer yer kurumalar..:(( itiraf edeyim internete Rosacea yazdığımda gördüğüm res,imlerden bende çok etkilendim hatta ilerki boyutlarda Rinofima burnu olabilecek düşüncesi bile ürkütüyor .Ama cok yavaş ilerleyen bir hastalık allahtan....
Kuruluk dedim ya sürekli nemli olması lazım genellikle kuru ve hassas ciltler kılcal damarları yüzün tamamında ve yüzeyde olması beyaz tenli olmak bunlar hep Rozamıza uygun zemin hazırlıyor..Ahh bide Aşk acısı.dost kazığı yemiş ailenden destek göremediysen sabaha kadar yatakta ağlamanın acısı sabah aynaya baktığında kıpkırmızı bir surat ile çıkıyor işte sonrası sürekli şiddetli yüz yanmaları, kaşıntılarla beraber kılcal damar çatlamaları..
![]() |
| hep bunun hayalini kurmak!!!! |
ben 4-5 yıl ROZA KREM kullandım doktor yazmıştı eczaneden aldım(Bu arada saçma sapan milyonlar harcanan kremleri ve antibiyotiklerin yanından geçmedim hepsi para tuzağı)))))))))))))
ilk 2 ay pek etkisini görmüyorsunuz ama sonunda ciddi anlamda azaltıyor atakları fakat 3 ay alışması hadi 3 ay rahatsın ondan sonra yine aynı sonra başkasına geç..Bepanthol ile Medicassol kremi karıştırıp çok kuruduğu zamanlar sürersin iyi gelir sonra..Zeytinyağları mı denemedim,JAJOBA kremler mi getirtmedim, Aleo Vera jelleri mi sürmedim hiç aynı..geçmediği zaman geçmiyor kendi istediği sürece seni rahatsız edip gidiyor..sonra bu inat zamanlarının REGL tarihimden yajklaşık bir hafta önce olduğunu farkettim yada ne bileyim yediklerimi yazmaya başladım ve PİŞMİŞ DOMATES,PATLICAN,ACI BİBER,ÇİĞ KÖFTE bunlara acayip hassas olduğumu farkettim!!!!!!!!!! Sizde yediklerinize dikkat edin gerçekten bunlardan uzak kalmak bir miktar daha iyi geldiğini itiraf etmeliyim..
Şimdi daha rahatım bu arada yaz kış hiç farketmiyor 50 faktörlü güneş kremi sürmeden dışarı çıkmıyorum..Aslında o da cilt derisini incelttiği söyleniyor ya!!! aşağı tükürsem mi yukarı mı derken kendinizin doktoru olmak en güzeli!!!!!!!!!!!!!!!

Aynı yollardan geçmiş ve henüz hastalığa bi çare bulamamış bi erkek kullanıcı olarak Allah hrpimize şifa versin inş diyorum.
YanıtlaSil