6.12.2017

DDF firming cream- DDF göz kremi

 Bu tatlı minnoş krem ile internetten sürekli alışveriş yaptığım site sayesinde tanıştım güzel bir indirime girmişti hemen aldım denedim 2.kutuyuda sipariş ettim ama yarısını kullanıp sıkıldığımı farkettim:)
        Ürün markası DDF olunca tabi insan böyle mucizeler felan bekliyo ama öyle değil tabiki zaten üründe öyle birşey vaadetmiyor. Naif erken cilt yaşında alan orta yaştan önce kullanılabilen normal bir göz kremi evet nemlendirme özelliği güzel ama gün boyunca değil tabiki:) ilk sürdükten sonra cilt kremi emene kadar böyle bir ferahlık sağlıyor o kadar..Marka Olgun ciltler için demiş olsada bence o kadar yeterli bir ürün değil. 
        İlk göz kremine başlayacaklar için iyi bir marka olsun diye dünüyorsanız fiyat araştırmasını iyi yapın çok farklı fiyatlarla karşılaşabilirsiniz.. 45-55 tl civarında kendileri 2 yıldır önce 14gr olan deneme boyunu almanızı tavsiye ederim

4.06.2017

Natur Vital Silver Shampoo-- Mor Şampuan

                  Röfleyi seviyorum aslında bakımı kolay bir saç stili yani röfle yaptırıyorsun ohh 6 ay kafan rahat:) benim gibi çok kuaföre gitmeyi sevmeyen birisi için ideal,ama her seferinde farklı tonlarda olması sıkıcı tabi ki. Bu sefer 1 yıl geçmişti son röflemi yaptıralı dip olarak baya uzadığı için direk tüm saç röfle yaptık.. Sonuççç istediğim gibi değildi tabiki saçımın uçları ve arkaları güzel ama önler ve dipler turuncumsu yeşilimsi kötü bir haldeydi,tekrar paket attırmaktan korkan ben hemen mor şampuanı araştırmaya başladım tabi bende 'after' 'before' resimlerine aldanarak bir mucize bekledim ama olmadı tabiki:(

                 şampuanı ilk kullandığımda ki baştan söylemeliyim rengi gerçekten parıl parıl bir mor ve kokusu mükemmel saçıma iyice yedirip 5 dakika kadar beklettim sonra iyice duruladım..Son olarak saçımı ayırmam yarım saatimi aldı neredeyse üçte biri tarakta kaldı saçımın o kadar sertleştirdi ki saçımı tamamını taradıktan sonra bile kaskatı kalıp gibi oldu..Sonraki kullanımlarımda bu kadar bekletmedim ama düzenli olarak 3 günde bir olarak 3 hadfta kararlılıkla kullandım ve 3 haftanın sonunda kuaföre gidip beğenmediğim bölgelere tekrar paket attırdım:)

                  Mor şampuan sayesinde turuncu olan saçınızın sakın platin sarısına dönüşeceğini felan düşünmeyin:)



natur vital silver ile ilgili görsel sonucu

18.10.2016

Yves Rocher hassas ciltler temizleme suyu - Roza hastalığı

     Hasssas cilt tipine sahip olduğum için benim vazgeçilmezlerimin başında temizleme suları geliyor. ilk tanışmamız uzun yıllar önce Bioderma Sensibio H2O ile olmuştu ve beraberliğimiz baya uzun sürdü hala dolabımın üst rafından eksik etmiyorum. Onun dışında piyasaya çıkan bir çok termal suyu denesem de yerine konduramadım hiçbirini:) taa kiii Yves Rocher'ın bu renkleri beni benden alan tatlı mı tatlı sularının 3. kutusunu bitirene kadar:)

   
Farkında olmadan 4. kutuyu aldığımda artık yazma gerekliliği doğdu..İlk olarak Yves Rocher tarafından doğum gunumde hediye edilen yeşil nemlendirici ve ferahlayıcı toniği kullanıp memnun kaldıktan sonra gidip hassas ciltler için özel olarak üretilen yatıştırıcı özelliği olan pembe tonik etkili suyu kaptım geldim hemencik etkisini gösterdi. hem yüzümde kalıntı bırakmadan makyajımı temizleyip hemde tahrişi engelliyor.

       İçerisindeki sarıçetan yaprağı özü kızarıklık ve yanma hissini anında yok ediyorr. Halk arasında Roza hastalığı yada gülleme ve gül hastalığı diye bilinen Rosacea'ya iyi gelen bir tonik gönül rahatlığı ile kullanılabilir...

        

9.08.2016

İç Hesaplaşma:)

      Ahh bu türkkahvesi olmasaydı hayatımızda neyi bahane edip saatlerce sohbet edecektik acaba? Bugünün konusu nerde hata yaptık oldu.Bu kadar kırgınlıklar,hayal kırıklıkları,beklentiler,üzüntüler,yaşanmamışlıklar,çok ağır yaşamışlıklar,ölümler,ölmekten beter edilenler hepsiyle nasıl başedebiliyoruz. Güçlü olup başedebildiğimiz için mi bu kadar kadersizlik bizi buluyor? Eğer çıtkırıldım olup tek derdimiz tırnağımızın kırılması olsa bu yüzden bütün dünyamız yıkılsa çevremizdeki herkesin bize yaklaşımı daha farklı olmazmıydı...
Allah bile çekebildiğimiz kadar dert vermezmiymiş!!!

     Offf kafamızda değersizlik ve yılgınlıklarla örülmüş bir miktar PSM sendromlu 2 kız oturup bütün hayatın onların üzerine gelip omuzlarında artık taşıyacak yük alamayacaklarına karar verir.
     
      Güçlü olmayı biz seçmiyoruz aslında hayat bize böyle olmamız gerektiğini yadsıtıyor,daha ana rahmine düşer düşmez kaderimiz çizilmeye başlıyor,sende hep zor olan yolları seçersen işte otuz yaşında biyolojik olarak 60 yaşın seviyesine çıkıyorsun..Ruhsal olarak etkilerinde sonra artık vucudun yaşanmışlıkların ağırlığından bilimum fıtıklar,erimeler ve ağrılarla muzdarip oluyor.

      İnsan önce kendine değer vermeli, kendini sevmeli, kendini önemsemeli eğer biz kendimize gereken saygıyı duymazsak ailen başta olmak üzere eşin bile sana gerektiği kadar veremiyor malesef..

      Dünyada en az bulunan şey sadece ''Sen''sin!!!! 'SEN'den bir tane var! 'Ona' çok iyi bak!!!

18.07.2016

La Roche Posay Cicaplast Baume b5 - Bence Roza Kremi:)

      Bir krem düşünün ki herbişeye iyi gelen:) çok hassas bir cilt yapım olduğu için ara sıra çinko içerikli bir krem kullanarak yatıştırmaya çalışıyordum.Ama onun yogurt gibi ağır yapısı 2 gün bembeyaz bir suratla dolaşmama sebep oluyordu. Daha sonra Ciciplast ile tanıştım ilk kutusunu bitirip ikinci kutuyu alınca yazmaya karar verdim çünkü herkes gibi yeni bir ürüne cilt alışıp daha sonra hemen eskiye dönmeye başlıor:( ilk sürdüğümde kremleri mucizevi geliyor daha sonralar hiç bir etki göremiyorum.
 ilk kutuyu önce yüzüme sabah yıkadıktan sonra sürmeye başladım.Rosacea kaynaklı sıcak basmalarını alıp yüzümü serinletti daha sonra kızarıklıklarımda ciddi azalmalar oldu cildim nem bakımından desteklendikçe daha az pul pul dökülmeler ve hassasiyetler oluşmaya başladı. 2 çeşiti var losyon ve baume şeklinde..İçerisindeki çinko,bakır ve manganez cilt dokusunu yatıştırıcı özelliği var böylece daha sağlam,dış etkilere karşı kendini koruyabilen gün boyunca nemi yüzümde hissettiğim bir yapısal değişimsöz konusu oldu.

Bepantholün ve Madecassol'ün ağır yapısından sıkılanlar için sivilce ve yara izleri için, çok kuru ciltler hatta tahriş olmuş ciltler, kronik Rosacea ( Roza) teşhisi konmuş ciltler,kızaran,yanan güneş alerjisi olan ciltler toplanın:)

hem fiyat olarak o kadar uygun ki ben 17tl civarına almıştım:)

1.07.2016

Los Ojo ayakkabı siparişlerim.. Kokulu ayakkabılarım



     Kıştan çıktıktan sonra o rahat bot ve çizmelerin ardından birden stilettolara geçmek kolay olmuyor tabi. Birde benim gibi ayak numaranız yazın bir beden büyüyorsa rahat ayakkabı bulmak gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Bu yüzden her sene yaz aylarında bir sürü ayakkabı alıp seneye tekrar giymek istemem. Ofiste yüksek topukluları tercih ederken evden işe gidip gelirken hep spor ayakkabı tercih edenlerdenim:)

   Los Ojo 'yu keşfettikten sonra hem kalıpların rahatlığı hemde çeşit çeşit o desenler beni benden aldı. 3 topuk boyu var ortalama sitede(babetleri saymazsak boyu  gereği kendileriyle hiç ilgilenmedim:) stilettolar klasik boy,platformlu olanlar ve birde topul boyu 3-4cm aralığında alçak topuklu (ki bunların rahatlığı beni bitiriyor) evet stilettoların hangi marka olursa olsun kendine özgü rahatsızlığını saymazsak hepsi için on numara diyebilirim hatta platformları ofiste giydikten sonra çıkıştada eve kadar yürüdüm desem!!!

  Sipariş verdikten sonraki gün kargo ile ilgili birşey yazmayınca dayanamadım şikayet oluşturdum hemen dönüş yaptılar ertesi gün elimdeydi ürünler:)

  Veee asıl bomba şekerli sakız gibi kokmaları odamda açtığım an her yeri tatlı kokuları sardı:) Giymek için her çıkardığımda şekerleniyorummm! Tabi burnunuza hemen Vivienne Westwood Melissa'lar gelmesin:)

   İndirim varken kaçırılmayacak ürünler bence ve inanın bana tarz!

burdan ulaşabilirsiniz bu şekerli sakız kokulu cicileree!!

22.05.2016

Pınar Labneli günler

Bu ayın paketi Pınar Labneden geldi..Labne özellikle tatlılar başta olmak üzere  girdiği heryerde lezzet farkı yaratıyor..Benim buzdolabimda kremadan sonra  demirbaşlardan kendisi bir süre #pinarlabneli hashtagi ile instagramda paylaşım yapılacaktır.