Ahh bu türkkahvesi olmasaydı hayatımızda neyi bahane edip saatlerce sohbet edecektik acaba? Bugünün konusu nerde hata yaptık oldu.Bu kadar kırgınlıklar,hayal kırıklıkları,beklentiler,üzüntüler,yaşanmamışlıklar,çok ağır yaşamışlıklar,ölümler,ölmekten beter edilenler hepsiyle nasıl başedebiliyoruz. Güçlü olup başedebildiğimiz için mi bu kadar kadersizlik bizi buluyor? Eğer çıtkırıldım olup tek derdimiz tırnağımızın kırılması olsa bu yüzden bütün dünyamız yıkılsa çevremizdeki herkesin bize yaklaşımı daha farklı olmazmıydı...
Allah bile çekebildiğimiz kadar dert vermezmiymiş!!!
Offf kafamızda değersizlik ve yılgınlıklarla örülmüş bir miktar PSM sendromlu 2 kız oturup bütün hayatın onların üzerine gelip omuzlarında artık taşıyacak yük alamayacaklarına karar verir.
Güçlü olmayı biz seçmiyoruz aslında hayat bize böyle olmamız gerektiğini yadsıtıyor,daha ana rahmine düşer düşmez kaderimiz çizilmeye başlıyor,sende hep zor olan yolları seçersen işte otuz yaşında biyolojik olarak 60 yaşın seviyesine çıkıyorsun..Ruhsal olarak etkilerinde sonra artık vucudun yaşanmışlıkların ağırlığından bilimum fıtıklar,erimeler ve ağrılarla muzdarip oluyor.
İnsan önce kendine değer vermeli, kendini sevmeli, kendini önemsemeli eğer biz kendimize gereken saygıyı duymazsak ailen başta olmak üzere eşin bile sana gerektiği kadar veremiyor malesef..
Dünyada en az bulunan şey sadece ''Sen''sin!!!! 'SEN'den bir tane var! 'Ona' çok iyi bak!!!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder