şampuanı ilk kullandığımda ki baştan söylemeliyim rengi gerçekten parıl parıl bir mor ve kokusu mükemmel saçıma iyice yedirip 5 dakika kadar beklettim sonra iyice duruladım..Son olarak saçımı ayırmam yarım saatimi aldı neredeyse üçte biri tarakta kaldı saçımın o kadar sertleştirdi ki saçımı tamamını taradıktan sonra bile kaskatı kalıp gibi oldu..Sonraki kullanımlarımda bu kadar bekletmedim ama düzenli olarak 3 günde bir olarak 3 hadfta kararlılıkla kullandım ve 3 haftanın sonunda kuaföre gidip beğenmediğim bölgelere tekrar paket attırdım:)
Mor şampuan sayesinde turuncu olan saçınızın sakın platin sarısına dönüşeceğini felan düşünmeyin:)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder