Yani araştırmadan almayın derim tanesini 79tl ye alanlar bile mevcut....
ben 2 adetini 49,95tl ye alıyorum ((dikkattttt 500ml olanlarını büyük boyunu çünkü deneme boylartı 250mllikleri de mevcut) 2 yıldır internet üzerinden satış yapan bir siteden gidip eczaneden almaya kalksam normal olarak daha pahalıya geliyor birde indirimleri takip ettim mi kampanyada çok uyguna alabiliyorum.
İnternetten alışveriş yaparken dikkat edeceğiniz şeylerin başında son kullanım tarihleri oluyor.. Yaptığım site güvenilir olduğu için söyledikleri uzun tüketim tarihlerini ürünüm elime geçince de paketin üzerinde görebiliyorum..
Ürüne gelirsek zaten hasssas bir cildim olduğu için fazla makyaj ve sürekli fondöten kullanan biri değilim o yüzden gece yatmadan ve sabah pamuk yardımı ile yuzüme uyguladığımda gerçekten rahatlattığını söyleyebilirim..Su gibi kokusuz bir yapısı var ama tadı ekşimsi yaladım sizin için:) yüz ve göze uygulanıyor olabilse de göz için ayrı bir ürün kullanıyorum..Yatıştırıcı ajanları cilt tahrişinide önlüyor.. Hatta Rosacea lı biri olarak aşığım kendilerine 2 yıldır umarım aşkımızın ömrü kısa sürmez!!!!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder