2 bölmeden oluşuyor üst tarafta ki bölmede süngeriniz bulunuyor.Görüldüğü gibi bir tık daha geçse akışkan denilebilecek yapıda ciltte renk ayrılıklarını yok ediyor kapatıcılık özelliği fena değil.kışın ve bahar da idare ediyor ama yaz sıcaklarında ciltte eve gitsemde yıkasam hissi uyandırıyor. Ama bir kokusu var içindeki bitki özlerinden geldiğini umuyorum kii mükemmel!!!!
İtiraf etmeliyim cildimde öyle kızarıklık ve alerjiye yol açmadı kuruya dönük karma bir cildim olsada ben nem vermesinden hoşlandım bile diyebilirim.
Fiyat olarak yine internette değişiklik gösteriyor. 55tlden 70tl ye kadar bulabilirsiniz!!


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder