Ama her mayıs sana olan özlemime biraz daha alıştıran..
Seni sevmek göle düşen bir su damlası gibiydi çoğu zaman..
Sen dinginliginle okyanuslara ulaşmak isterken,
Bendim tüm çırpınışlara inat o ıssız golde kalmak isteyen..
Şimdi sen bir çağlayan ucunda;
Ben ise buhar olmuş bir bulutun gözyaşında..


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder