18.06.2012

memleket

İnsan anne babasini seçemedigi gibi seçemez doğacağı topraklarıda..ilk başlarda anlamaz sonra yaşadığı ülkenin en güzel yeri der biraz daha büyüyünce okumak için terkeder onu. Aslında asıl neden de bu değildir..sonra gittiği yerlerde okadar hırpalanır zorlanır ki bu hayata tuttunma çabasının karmaşasında tek özlemine dönüşür memleketi..çünkü en güzel yıllarını geçirmişti orda herşeyin yolunda gittiği en güzel aşkları yaşamıştır büyüdükçe kocamanlaşan sorunlar orada hep ufak kalmıştır..ışte bende bu yoldayım şimdi gidiyorum onun kollarında korumaya alıyorum kendimi..çabuk toparlanıp en doğru kararı vermek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder