kocaman binalar arasında insan kendini daha bir küçük hissediyo burda şehrin yaptığı psikolojik bir baskı bu insanlara..daha çaresiz daha yalnız daha savunmasız..kimsenin tam olarak bilemedigi bir şehrin gürültülü ana sokağının arkasındaki sessiz arada kalmış bir otel odasından dışarıdaki kedinin çıkarttığı sesi dinleyerek uyumaya çalışmak aslında yalnızlık..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder